Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/virt106570/domains/timeline-erp.pl/public_html/wp-content/themes/Lumin/epanel/custom_functions.php:412) in /home/virt106570/domains/timeline-erp.pl/public_html/wp-content/mu-plugins/seofabryka-plugin.php on line 69 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/virt106570/domains/timeline-erp.pl/public_html/wp-content/themes/Lumin/epanel/custom_functions.php:412) in /home/virt106570/domains/timeline-erp.pl/public_html/wp-content/mu-plugins/seofabryka-plugin.php on line 69

Pij dużo wody!

Ważne jest odpowiednie nawodnienie, ponieważ organizm jest w 60% z wody. Ta potrzeba zależy od wieku, poziomu aktywności, takich jak ćwiczenia, wagi, stanu zdrowia i środowiska (ciepłej lub zimnej pogody). Upewnij się, że pozostajesz nawilżona po wysiłku,jeśli masz gorączkę, wymioty lub biegunkę. Kobiety powinny pić około 11 szklanek wody dziennie, a mężczyźni około 15 filiżanek. Jednakże jest jeszcze wskazane picie co najmniej 8 szklanek wody dziennie. Więc trzeba pić! Główne przyczyny dlaczego trzeba pić więcej wody, ponieważ pomaga to organizmowi, jeśli chodzi o utrzymanie prawidłowej temperatury ciała, pozbycie się produktów odpadów z organizmu poprzez ruchy potu, moczu i jelita. Można nasmarować stawy. Wspiera to też trawienie pokarmu poprzez pomoc w rozkładaniu pokarmu, a także w transporcie i wchłanianiu składników odżywczych. Dobrą wiadomością jest to, że nie trzeba pić tylko w formie wody, aby spełnić Twoje całkowite dzienne zapotrzebowanie na picie tego płynu. Zupa, herbata, mleko, soki, inne płyny i wszystkie owoce i warzywa jakie można spożywać codziennie są wliczane do całkowitego dziennego spożycia płynów.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *